Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 16. januar 2017

Stemningsbilleder fra den skønne søndag


Søndag var en skøn dag med solskin og kun lidt vind og det blev nydt både med noget frisk luft og i lænestolens hyggekrog.

Dét er der nu ingen billeder af, men dammen tog sig ret godt ud:








I dag har det også været et fantastisk flot vejr, men det blev nydt fra et kig ud af arbejdsvinduet...

15 kommentarer:

  1. Hej Ulla

    Jamen super at vi fik lidt vinter og kanonvejr - før det lovede omslag...

    stemningsfulde billeder!

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu må vi se, her har det frosset 5-6 grader i nat.
      Ja, sne pynter altid.

      Slet
  2. Dejlig vinterbilleder. Dine billeder viser også, hvor fin en plante stenbræk i grunden er, ikke mindst om vinteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Stenbræk kan ellers godt være en kedelig plante når den er ude over sin blomstring, men her om vinteren er den OK.

      Slet
  3. Dammen tager sig virkelig flot ud, men det gør den nu på alle tider af året, synes jeg :) Stenbræk er faktisk dekorativ - fortryder lidt, at jeg gav mine væk - det er vist en ommer!
    Knus Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert bidrager dammen med noget godt i haven - vi nyder den mindst lige så meget om vinteren.

      Slet
  4. Dejlige snebilleder...tak for kigget.

    SvarSlet
  5. Et lille drys sne pynter gevaldigt, og søndagen var jo dejlig.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og siden har vi da haft flere dejlige dage, f.eks. i dag :)

      Slet
  6. Skønne billeder fra en skøn dag:-) Her er der ikke noget sne.
    God dag og knus
    Anette

    SvarSlet
  7. Dejlige billeder fra nogle skønne solskinsdage. Så er det ingen sag at kalenderen siger januar! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret begejstret for januar når vejret er som i søndags, og i dag for den sags skyld :)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.