Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 28. juli 2015

Læsestof: Haver i England


Jeg har opdateret min fane "Engelske Haver" og fik du ikke læst om vores havetur til England her i foråret eller turen sidste sommer, så er du selvfølgelig velkommen til at bladre rundt og finde inspiration her på bloggen.

Havebesøg i England kræver lidt planlægning, men det er det værd :)

Forhåbentlig kan siden være inspiration for dig eller bare som lidt sommerlæsning... Læg endelig en kommentar hvis du har spørgsmål.



8 kommentarer:

  1. Jeg fik lige øje på en masse spændende faner, det må blive vinterlæsning. Lige nu trænger haven til en kærlig hånd igen igen :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Vilket otroligt jobb du lagt ner på Engelske Haver, fantastisk läsning, som jag åtekommer till.
    Ha det fint!

    SvarSlet
  3. Kære Ulla. Tusinde tak, hvor er det super. Sikke en masse spændende læsning :) Kh Lise Lotte

    SvarSlet
  4. Hej Ulla.Jeg siger som Lisbeth at jeg vil gemme det til vinter .Så vil jeg rigtig hygge mig med alle de smukke billeder du har taget derover.
    Rigtig god dag knus Jette

    SvarSlet
  5. Armchair gardening, here I come. Meget fint, det vil jeg kigge nærmere på.
    venligst
    Henrik

    SvarSlet
  6. Hej Ulla

    Fantastisk god idé at samle som et underemne. Tusind tak for det. Det kan vise sig uhyre nyttigt, når en gang jeg kommer af sted til England. Lader til at jeg kommer til at vente, til der er 2 søndage i ugen. Hvor Henrik her ovenfor er frankofil er jeg nok mere anglofil ;-)

    SvarSlet
  7. Jeg har lige et spørgsmål..................... må jeg komme med næste gang :-)

    Jeg fulgte selvfølgelig dine indlæg, men er sikker på at jeg lige skal ind og kigge en gang til.

    SvarSlet
  8. Du er til stor inspiration med dine besøg i engelske haver og med de vidunderlige billeder!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.