Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

onsdag den 22. maj 2019

Blogtræf i Kolding





5. juni nærmer sig....

Traditionen tro vil der være mulighed for at mødes 
med andre havebloggere og havevenner
i Geografisk Have i Kolding

Kl. ca. 12

Vi mødes samme sted som alle de foregående 7 år, nemlig
på bakken oven for alle salgsboderne og planteauktionen.

Tag gerne tæppe, kaffe og madpakken med.

Fru Friis og jeg har i år bestemt at blogtræf bliver lidt på
ens eget initiativ. 
Der bliver ikke stillet nogen blogpavillon op,
og vi bager nok ikke kage,
men vi kommer til kl. 12. og glæder os til at mødes med jer, der dukker op.

Du kan læse mere om tidligere års blogtræf  - find dem ude i min blog-kant
(scroll længere ned).

Ses vi?





15 kommentarer:

  1. Ja det går jo nok også uden telt. Hovedsagen er, at folk møder op. Vi må jo erkende, at det går tilbage for havebloggerne, der sker ikke helt så meget i blogland mere. Der var en tid, nu er det en anden, hvor der ikke er så meget tid mere.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker at mange vil møde op selvom mange ikke er så aktive mere, mig selv inklusive. Det skal nu nok blive hyggeligt, hvis bare det er tørvejr :)
      Knus

      Slet
  2. Det er super initiativ og en hyggelig tradition i har skabt, håber at der dukker en masse havebloggere op.
    Jeg kommer dog ikke, men vil ønske jer alle en fantastisk dag i et mekka af lækre planter!
    Knus Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, Anette - vi vil da savne dig, men måske ses vi en anden gang.
      Knus

      Slet
  3. Hej Ulla

    Super!
    Der lader til at være en hel ny generation af havebloggere på vej, måske de kobler sig på jeres traditionsrige initiativ, måske de laver deres eget. Det er spændende tider!

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt med nye havebloggere og de skal være så velkomne til at møde op i Kolding og give sig til kende :)

      Slet
  4. I har gjort et kæmpe arbejde de andre år med både kager og pavillion og det helt frivilligt. Hovedsagen er at vi mødes og jeg glæder mig meget til endnu et møde med jer alle sammen.
    Knus fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og det har skam været meget hyggeligt og sjovt - men nu skal vi se om arrangementet kan "bære sig selv" :) Jeg glæder mig rigtigt meget til at se dig.
      knus

      Slet
  5. øv...øv... i år er jeg forhindret pga. arbejde :( :( :(

    SvarSlet
  6. Jamen Tim altså....du er jo en del af inventaret. ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. mojn Friis
      Ja... det ved jeg ;( ;( - Men, jeg fik nyt arbejde sidste efterår, og jeg havde sgu' da ikke lige tænkt over at grundlovsdagen OGSÅ var en Sk..e arbejdsdag der i virksomheden, og har endda et vigtigt møde samme dag ;( og det ærgre mig grusomt..... for intet kan ellers måle sig med "vores" årlige blogtræf

      Slet
    2. Ej, Tim - hvor ærgerligt. Vi vil savne dig. Men jobbet har jo førsteret - det er ligesom grundlaget for alle vore hobbies, sådan økonomisk set :)

      Slet
  7. Jeg kommer altså også Ulla og glæder mig til gensynet. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver så dejligt at ses igen :)

      Slet
  8. Det lyder vel nok hyggeligt, Ulla! Jeg ærgrer mig over at bo så langt væk fra Jylland. Det er ikke lysten til et blogtræf, der mangler, men Kolding er 240 kilometer fra mig.
    Jeg vil ønske jer en rigtig spændende dag.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.