Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 26. januar 2013

En lyserød dag



Katinka fra bloggen Haveplaner og Plantebegrejstring foreslog i en kommentar i går  at vi sætter en lyserød blomst på vores blogge for på den måde at markere  at vi tænker på de bloggere, som er ramt af sygdom.

Smuk idé - som alle opfordres til at gribe.

Hermed en lille lyserød collage som måske kan opmuntre lidt i en svær tid.


12 kommentarer:

  1. Sikke dog en smuk tanke! Denne vidunderlige buket må sandelig kunne opmuntre i en svær tid!
    Held og lykke til alle derude i blogland :)

    SvarSlet
  2. Dejlig collage Ulla…og jeg håber mange følger opfordringen fra Katinka!!

    SvarSlet
  3. Skønne, skønne billeder. En rigtig god ide. Håber din collage kan få alle i bedre humør.

    SvarSlet
  4. Det var en god tanke!

    Nydelige blomster! klem

    SvarSlet
  5. Hvor er det smukt og en fantastisk idé.
    Jeg følger med lidt senere.

    SvarSlet
  6. Altså ved du nu hvad jeg har lige beskrevet en af de smukkeste valmuer jeg kender og så med en farver som passer til din opfordring... Det var lidt pudsigt for jeg har hverken set, svaret eller dit indlæg... :)

    Skønne billeder og dejligt med lidt fælles opmærksomhed til de sygdomsramte med bloggere :)

    Haveknus
    Annette

    SvarSlet
  7. Hej Ulla.Ja! jeg kan se at der er flere der har fulgt opfordringen fra Katinka.
    Smuk rosa collage fra dig.Håber at den kan opmuntre lidt i en svær tid.
    God weekend til dig knus Jette

    SvarSlet
  8. Underbara bilder....allihop :)
    å missa nu inte..

    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.
    mängder med fint att se,,,,
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlet
  9. Hvor er de blomster smukke, jeg blev helt rørt.Kom til at tænke på min far som havde kræft, han sagde til mig jeg skal ud i min have for at sætte nye løg, han fik det gjort,men fik ikke lov til at se han værk,jeg fik et godt minde med mig for livet....
    Kærlig hilsen Grethe

    SvarSlet
  10. Smuk collage.
    Hvor har du dog mange smukke blomster.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.