Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 4. maj 2012

Skal du med til Samsø?

Kom maj, du søde milde... hvor har det været et par skønne sommerdage - det er lige sådan et vejr, vi ønsker os til vores Samsø-tur når Lisbeth fra Høneballehaven inviterer til blogtræf lørdag den 19. maj.

Hvis et par stykker af jer ikke ønsker at medtage bil til Samsø, har vi plads i vores bil til 1 eller  evt. 2 på overfarten og op til Lisbeth.

Birgitte har vi med helt fra Århus.

Jeg har lokket min søde mand med til Samsø og vi bliver og overnatter, så vi kan få set lidt mere af øen, når nu det er første gang at vi er der, men vi kører selvfølgelig vores medpassagerer tilbage til færgen i Sælvig når besøget er slut hos Lisbeth.

Prisen for en gående passager er 93 kr. - du kan komme med i bilen for 60 kr.

Skriv i første omgang her hvis du er interesseret.

.... køretøjet holder klar til afgang... 


Jeg glæder mig helt vildt til at besøge Lisbeth og se alle hendes "rhodoer" og til at hilse på rigtig mange af jer søde bloggere.

God Bededagsferie til alle :)

6 kommentarer:

  1. Kære Ulla. Kommer også - og med mand. Vi kommer dog fra Falster, så vi kører selv, men sikket et fint tilbud. Vi tager derover fredag også for at se øen, har heller ikke været der før.

    Glæder mig til at hilse på jer :) Også god Bededagsferie til dig.

    Kh Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lise Lotte

      Dejligt at høre, jeg glæder mig til at hilse på dig:)

      Slet
  2. Hej Ulla. Jeg er bare så glad for, at jeg kan køre med jer. Jeg sender dig lige en mail med mit telefonnummer og evt. kunne jeg få dit, så du lige kan få at vide hvordan jeg ser ud, når jeg står på Århus Banegård. Det er et meget flot tilbud, at I vil køre os/jeg tilbage til færgen. Jeg bliver ikke og overnatter, men tager hjem samme dag. Jeg glæder mig også helt vildt til at komme til Samsø, jeg har heller aldrig været der før. Jeg glæder mig også meget til at se jer allesammen i real life og se Høneballehaven. Jeg har så mange forestillinger og det bliver sjovt at se det altsammen i virkeligheden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også helt vildt, skal nok sende mail med mobilnummer osv. Vi får et lille forspring med snakkeriet på køreturen fra Århus, det bliver hyggeligt.

      Slet
  3. Mon ikke det er en idé, hvis ikke flere melder sig, at I tager Gitte fra Majas arv og hendes søster Jette med i bilen over med færgen. Det lyder som det kan betale sig for alle parter.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hvis mine to medpassagerer ikke melder sig, og der stadig er plads i bilen, kunne jeg også tage med over sammen med jer...? Vi kan tales ved hvis det bliver aktuelt. Hyggehejsa :o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.