Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 18. april 2011

Mandags-glæde



Synes I ikke... ?

Efter en dejlig løbetur i skoven med både udsprungne bøgetræer og hvide anemoner, så møder dette syn mig, da jeg kommer hjem. De lysegule aurikler er bare skønne.




Jeg skal vist også have fat i nogle af de showaurikler, som Claus Dalby fortæller så meget om...


1 kommentar:

  1. One są naprawdę śliczne z tymi żółtymi plamkami w środku. Pozdrawiam

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.