Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 20. juli 2021

Storebæltsbroen nedefra

 

Har I nogensinde set Storebæltsbroen nedefra?

Næh, vel - det havde jeg heller ikke. Men vi har været på havebesøg hos Linda og hun foreslog at vi på vejen tilbage kørte ud til Halskov rev og kiggede lidt på broen.

Det var en skøn sommerdag og virkelig sjovt at se det hele fra en anden vinkel.

Så her er lidt billeder derfra.


Besøget hos Linda fortæller jeg om i et snarligt indlæg.


TUSIND tak for jeres søde kommentarer på mit forrige indlæg 😊






Her ses Sprogø tydeligt - og man aner lavbroen i det fjerne


Hvis du har lyst til at besøge stedet selv, skal du bruge den første/sidste afkørsel ved broen (afhængig af om du  kommer fra Jylland eller Sjælland) "Halsskov" og så køre efter "Isbådmuseet".


6 kommentarer:

  1. Flotte billeder - vi kommer ikke på de kanter, så det var godt, I kom der og tog billeder.
    Glæder mig til at se billeder fra Lindas have, vi ved ikke, hvordan det går der mere, når også hun er holdt op med at blogge.
    Vi ses snart
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en sjov oplevelse at se broen og området nedefra og Lindas have ser forrygende ud :)
      Vi ses i morgen.
      Knus

      Slet
  2. Dejligt friske billeder fra en endnu en fin sommerdag, og sjovt at se det hele fra den vinkel.

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun anbefales hvis man har tid en dag man krydser Storebælt i bil.

      Slet
  3. Fine bilder av den flotte broen! Spennende vinkler som du har fått fotografert :)
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et flot bygningsværk og sjovt at se det fra en anden vinkel.
      Klem

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.